22 Ağustos 2014 Cuma

RUHUN DAVETSİZ MİSAFİRLERİNDEN ARINMA

RUHUMA KESE YAP...
...Yılların yorgunluğu ,tortusu, birikintisi aksın
...aksın ruhumda nasır sandıklarım ..kamburlarım görünsün
...görünsün ki temizleyebileyim .... gerçekte neyim bilmek isterim ?

BEDENİ ARINDIRDIK dağ bayır koştuk , sporlar yaptık ,toksinler attık
ZİHİNDEN ÖZGÜRLEŞTİK çağlar boyu çalıştık ,meditasyonlar yaptık ,çalışmalar deneyimledik
PEKİ YA RUHU ARINDIRDIK MI ? ....
RUHUMUN HAMAMI NEDİR?

diye düşünürken çıktı karşıma eklentilerin temizliği; o da neydi ? hadi canım bana değmezdi.. hadi canım saçmalık lanetler, büyüler, eşlikçiler, üç harfliler mi ? bu devirde halaaaa var mıydı bunlara inananlar yoksa ? var sa bile neden beni bulsun ki :( dedi beynimin içinde binlerce ses.

ama yinede meraktı içine çeken ya beni ruhumun her döneminde ; yine kıskıvrak yakalamıştı öğrenme merakım içine doğru çekilmekteydim bunu da öğrennn ..bunuda bilmelisin duygusunun.. farkında olmadan beynimin içinde konuşan cümleciklerin kaçışan fikirlerin benim olduğunu sanarak...deneyimledim   işte eklenti temizliğini ..
enerjierin sana ait olmayanlarını salıver gitsin korkuların nedeniyle sarıp sarmaladıklarını ;) farket ... özgürleş..
kendine giden yolda ;kendi yolundan çekil !!! derim herzaman ... kendi yolumda duruyor muşum meğerse:)  

herbirimiz suçluluk duyarak,güçsüz hissettiklerimizden ,korunma ihtiyacı, yardım etme güdüsüyle yada içimizdeki çocuğun yalnızlarından nerelere tutunuyor neler tutuyoruz kimbilir ???

KİMBİLİR?
enerjinizdeki azalma,
konsantrasyondaki bozulma,
karanlık korkuları,
dikkat eksikliği,
konuşmalardaki bozulmalarınız,
kendim gibi değilim ,
varım ama yokum dedikleriniz,
uyku problemleriniz,
daralan zamanlar
nefes alamıyorum duygularınız 
BELKİ DEEEEEEEE SİZE AİT OLMAYAN EKLENTİLERİNİZİNDİR...
SALIVERİN GİTSİN  :) YAŞAMA EVET DEYİN ...

regresyon yine suprizlerle dolu olduğunu gösterdin  TEŞEKKÜRLER..
yine yeni yeniden sisteme ,yaratana,aracı olanlara ŞÜKÜRLER OLSUN  ..
BİR  BEN  VAR MIŞ Kİ İÇERİDE...
kirden pastan üstüme yapışanlardan farkında değilmişim ...
dinginlik ..huzur...arınmak ne hoş bir hafiflemedir böyle ...
regresyon hocam DİBA AYTEN YILMAZA binlerce teşekkürlerimle....

ESRA DEREOBALI 22.08.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder