16 Nisan 2014 Çarşamba

NE YAPTIĞININ FARKINDA MIDIR İNSAN EN KIYMETLİSİNE ?


Sevilmek ister herkes kosulsuzca, sevildiğini hissettiği anda ısırır ama niye ?...

Aşk bekler.. Asla gitme bekler... Korunmak kollanmak ister...
Bunu bulduğu anda beklentileri zıplar bilincaltindan...
Geçmişteki korkuları öğrenilmiş çaresizlikleri,gelecekteki kaygılarıyla birlik olur...Herkese gösterilen şefkat , incelik, naiflik en sevdiginden esirgenir... Sabrı zorlandığında sevenin duygusallıkla suçlanır :)
Napalım ben zor biriyim demeçleri sıralanır ...

Oysa diyemez insanlar sana yansıyan kendi karanlığımdır sevdiceğim, yüzleşemiyorum sevilmeyi haketmediğime olan inancımla.. Çok korkuyorum sevginin beni sarmasından sana alışmaktan,değişmekten, dönüşmekten...

Çünkü sevmiyorum kendimi senin beni sevdiğin kadar ..Sen gidersen birgün diye korkuyorum ya kalırsam yine kendi karanlığımda.. İyisi mi gelme diye direniyorum... itiraf edemiyorum kendime aslında tüm bunları. .. diyemez insanlar...

İnsan insanda öğrenir kendini , aynasıdır sana söylediklerim hitap sekillerim sevgi sözcüklerim ya da küfürlerim aslında kendime duydugum öfkeyi yada sevkati sunarım sana.. Ah bilseler tencerenin içinde ne pişiyorsa onun kokusudur yayılan. .. çok utanırdı emin ol yaratandan ve utanç sayesinde uyanırdı da karanlığından... Ah bilse inan karşısında sevgili diye gördüğü sofrasına gelmiş bir misafir hiç zehir zembelek eleştirir miydi ? Ağzından çıkan her kelimesini kendi karmasına yazan kendi günah meleği olduğunu bilse  .. Küfre çevirir miydi sofrasını , ikram ettiğinden doyuracak kendi karnını da yaratan :)

DUYGUSAL ,SÖZEL, FİZİKSEL ŞİDDETE. , AŞK ADINA MARUZ KALANLAR ... YAPIŞTIRMAYIN RUHUNUZA ENERJİ DAMGALARINI..  BİLİN Kİ ONLAR SİZE AİT DEĞİL .. KONUĞU OLDUGUNUZ KİŞİYE IŞIĞINIZDAN SEVGİNİZDEN GÜZELLİKLERİNİZDEN VERMEYE DEVAM EDİN. . VARSIN ÇAMUR BULAŞSIN  SEVGİSİZLİĞİN GÖLGESİNDE BÜYÜMÜŞ EV SAHİBİNİN TOZLU KAPLARINDAN... SİZ YİNE DE KENDİ BAKLAVANIZI İKRAM EDİN. .

Ya farkedecektir sofrasına tatlı koymadığını ya siz farkedeceksinizdir ışığın önünde aydinlanmayan hiçbir sofra kalmadığını ...

Yolda olana selam olsun..
Geceniz gününüzden aydınlık kalsın ...
GÜLÜMSE aydinlansin DÜNYAN...
Esra Dereobalı
17.04.2014 bornova


Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder